Bc. Denisa TURKOVÁ

Diplomová práce

Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy

Radio Cas Marketing Communication Project With Possible Advertisement Submitters
Anotace:
Rádio patří společně s televizí a tiskem do skupiny tzv. klasických masmédií. Na našem trhu působí nejen celoplošně vysílající rozhlasové stanice, ale také regionální rádia. Jedním z takovýchto rádií je také rádio Čas. Ostravské Rádio Čas se oficiálně objevilo na Zlínsku na podzim v říjnu roku 2003. Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace rádia Čas se společnostmi, které …více
Abstract:
Radio, together with television and press belong to so called classical mass media group. Not only full-area radio stations, but also regional radios broadcast on our market. One of those radios is Radio Čas from Ostrava, which was officially introduced in the Zlin region in October 2003. The target of my diploma work is to create marketing communication project of Radio Čas for companies. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 11. 5. 2015
Identifikátor: 1569

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2005
  • Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TURKOVÁ, Denisa. Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing