Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce – Veronika CINÁDROVÁ
Veronika CINÁDROVÁ
Bachelor's thesis
Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
Sales promotion in selected retail unit
Abstract:
Úvodní část této práce je věnována studiu teoretických východisek. Na úvod je popisován obchod, jeho historie, význam, členění a funkce. Dále je vylíčena marketingová komunikace, ve které je charakterizován komunikační proces a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Mezi současné nástroje marketingové komunikace patří reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public Relations a přímý marketing …moreAbstract:
The aim of the thesis is a research focused on the current forms of sales promotion. The theoretical part is dedicated to the study of theoretical knowledge. There is described a brick-and-mortar store (a typical stone shop), its history, meaning, structure and function. There is described marketing communication communication process and the individual tools such as advertising, sales promotion, personal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CINÁDROVÁ, Veronika. \textit{Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/360d0z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CINÁDROVÁ, Veronika. Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights