Hodnocení mateřských škol z pohledu rodičů – Denisa TRÁVNÍČKOVÁ
Denisa TRÁVNÍČKOVÁ
Bachelor's thesis
Hodnocení mateřských škol z pohledu rodičů
Evaluation of the quality of preschools through the eyes of parents
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením kvality mateřských škol z pohledu rodičů. Cílem bylo zjistit, jaké faktory rodiče považují za klíčové při výběru mateřské školy pro své děti a jak hodnotí současnou kvalitu poskytovaných služeb. Praktická část práce se zaměřuje na výzkumné šetření, které bylo realizováno formou dotazníku mezi rodiči dětí navštěvujících různé mateřské školy. Výzkum se zaměřil …moreAbstract:
This bachelor's thesis evaluates the quality of kindergartens from the perspective of parents. The aim was to determine which factors parents consider crucial when choosing a kindergarten for their children and how they assess the current quality of provided services. The practical part of the thesis focuses on research conducted through a questionnaire survey among parents of children attending various …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Dagmar Šafránková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TRÁVNÍČKOVÁ, Denisa. Hodnocení mateřských škol z pohledu rodičů. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-Primary Teacher Education / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Hodnocení kvality mateřské školy z hlediska rodičů
Petra Panáčková -
Hodnocení kvality služeb vysokoškolských knihoven ČR na příkladu Akademické knihovny JU v Českých Budějovicích
Natálie Velecká -
Implementace nástrojů GIS v hodnocení kvality života
Hynek VODIČKA -
Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce
Veronika ČUJKOVÁ -
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Individuální přístup k nadaným dětem v mateřské škole
Klára ZEMANOVÁ -
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Motivy rodičů pro výběr Montessori mateřské školy
Barbora Vebrová