Výkonnost nákupního procesu v kontextu výkonnosti podniku – Bc. Petra Bojčuková
Bc. Petra Bojčuková
Master's thesis
Výkonnost nákupního procesu v kontextu výkonnosti podniku
Performance of the purchasing process in the context of company performance
Abstract:
Práce je věnována výkonnosti interních procesů se zaměřením na proces nákup. Nejprve jsou vymezeny pojmy výkonnost, měření výkonnosti a metriky. Další část práce je zaměřena na procesy, především proces nákup, a jejich řízení. Dále se práce zabývá výkonností interních procesů s důrazem na nákup v kontextu celkové výkonnosti podniku. V rámci realizovaného výzkumu zkoumá vybrané oblasti nákupního procesu …moreAbstract:
This work is devoted to the performance of internal processes with a focus on a purchasing process. At first it concentrates on the performance, its measurement and metrics. The next part of the thesis is devoted to processes, especially purchasing process, and their management. Subsequently it deals with performance of internal processes with emphasis on the purchase in the context of the overall …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bojčuková, Petra. Výkonnost nákupního procesu v kontextu výkonnosti podniku. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyMaster programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Proces nákupu logistické služby ve Škoda Auto, a.s.
Michaela Šulcová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Natálie ŠTEFANOVÁ -
Vliv systému měření výkonnosti a odměňování na pracovní chování, motivaci a výkonnost
Kateřina Knorová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Nástroje manažerského účetnictví a jejich vazba na výkonnost
Jan Dvořák -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Dlouhodobá výkonnost fondů společensky odpovědného investování
Monika Holoušová