Výkonnost nákupního procesu v kontextu výkonnosti podniku – Bc. Petra Bojčuková
Bc. Petra Bojčuková
Diplomová práce
Výkonnost nákupního procesu v kontextu výkonnosti podniku
Performance of the purchasing process in the context of company performance
Anotace:
Práce je věnována výkonnosti interních procesů se zaměřením na proces nákup. Nejprve jsou vymezeny pojmy výkonnost, měření výkonnosti a metriky. Další část práce je zaměřena na procesy, především proces nákup, a jejich řízení. Dále se práce zabývá výkonností interních procesů s důrazem na nákup v kontextu celkové výkonnosti podniku. V rámci realizovaného výzkumu zkoumá vybrané oblasti nákupního procesu …víceAbstract:
This work is devoted to the performance of internal processes with a focus on a purchasing process. At first it concentrates on the performance, its measurement and metrics. The next part of the thesis is devoted to processes, especially purchasing process, and their management. Subsequently it deals with performance of internal processes with emphasis on the purchase in the context of the overall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bojčuková, Petra. Výkonnost nákupního procesu v kontextu výkonnosti podniku. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Proces nákupu logistické služby ve Škoda Auto, a.s.
Michaela Šulcová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Natálie ŠTEFANOVÁ -
Vliv systému měření výkonnosti a odměňování na pracovní chování, motivaci a výkonnost
Kateřina Knorová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Nástroje manažerského účetnictví a jejich vazba na výkonnost
Jan Dvořák -
Marketingový výzkum a výkonnost podniku
Zbyněk Rada -
Dlouhodobá výkonnost fondů společensky odpovědného investování
Monika Holoušová