Business model zaměřený na spoluvytváření vybraných výrobků – Zuzana Šimková
Zuzana Šimková
Bakalářská práce
Business model zaměřený na spoluvytváření vybraných výrobků
Business Model Focused on Co-creation of Chosen Products
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit business model založený na myšlence spolutvorby. Tohoto cíle bude dosaženo vytvořením e-shopu, který bude obsahovat různé typy funkcionalit jako například konfigurátor, FAQ, live chat, telefonickou a e-mailovou podporu. Naplnění cíle budu dosaženo aplikováním metod jako PEST analýzy, SWOT analýzy, rozboru konkurence, hodnotové analýzy založené na myšlence strategie …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to establish a business model based on the co-creation idea. To reach this aim, an online shop needs to be created with different types of features, e.g. configurator, FAQ, live chat, call and mail help desk. In order to accomplish the given aim, following methods have been applied: PEST and SWOT analysis, analysis of market competition, value engineering based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimková, Zuzana. Business model zaměřený na spoluvytváření vybraných výrobků. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Business model sportovní značky pro bojová umění
Josef Landa -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Zákazník v globálním obchodě před a po světové pandemii covid-19 (let 2019-2021)
Aleš Dřízhal -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová