Bc. Martin HRDÝ

Master's thesis

Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti

Abstract:
Ve své práci jsem se v teoretické části zaměřil na analýzu prostředí, které nabízejí pokrokové USA, sociálně stabilní Německo a postsocialistické Česko. V teoretické části jsem se podrobněji zamyslel nad hledáním spojnic mezi jednotlivými systémy. Poté násle-dovala praktická část - projekt, který jsem rozdělil na dvě části, primárně výzkum na vzor-ku, dle uvedených pravidel. Následně jsem graficky …more
Abstract:
nemocí, že jejich nákupní chování je omezené na výše popsané prostředky, pro "udržení se v chodu". Proti této domněnce stojí kvalifikovaný výzkum, který prostřednictvím M&M uveřejnilo Sofres factum, že domácnosti s průměrným věkem mezi 50 - 60 lety mají nej-vyšší příjmy. Vznik tohoto jevu je velmi jednoduchý, jedná se o to, že do hranice tohoto věku neustále někoho živít
Abstract:
In the theoretical part of my thesis I focused on the analysis of the environment, of-fered by progressive USA, socially stable Germany and post-socialistic Czechoslovakia, or Czechia, should I call our country correctly. In the theoretical part I pondered in more detail and in the sources I searched for the connecting lines among individual systems. Afterwards, the practical part followed - a project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier: 18524

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HRDÝ, Martin. Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe