Nikol Tomášková

Bakalářská práce

Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele

The impact of unethical marketing communication on society as a consumer
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá dopad neetické marketingové komunikace na české spotřebitele. Analyzuje data získaná pomocí dotazníkového šetření, která popisují vnímání neetické komunikace. Průzkum ukázal, že neetická marketingová komunikace negativně ovlivňuje postoj spotřebitelů k marketingu, a v závěru jmenuje možnosti, jak tuto oblast regulovat.
Abstract:
This bachelor's thesis examines the impact of unethical marketing communication on Czech consumers. It analyzes data obtained through a survey describing the perception of unethical communication. The survey revealed that unethical marketing communication negatively affects consumers' attitudes towards advertising. At the end there are options for regulating this issue.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku