Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti – Bc. Martin HRDÝ
Bc. Martin HRDÝ
Diplomová práce
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti
Anotace:
Ve své práci jsem se v teoretické části zaměřil na analýzu prostředí, které nabízejí pokrokové USA, sociálně stabilní Německo a postsocialistické Česko. V teoretické části jsem se podrobněji zamyslel nad hledáním spojnic mezi jednotlivými systémy. Poté násle-dovala praktická část - projekt, který jsem rozdělil na dvě části, primárně výzkum na vzor-ku, dle uvedených pravidel. Následně jsem graficky …víceAnotace:
nemocí, že jejich nákupní chování je omezené na výše popsané prostředky, pro "udržení se v chodu". Proti této domněnce stojí kvalifikovaný výzkum, který prostřednictvím M&M uveřejnilo Sofres factum, že domácnosti s průměrným věkem mezi 50 - 60 lety mají nej-vyšší příjmy. Vznik tohoto jevu je velmi jednoduchý, jedná se o to, že do hranice tohoto věku neustále někoho živítAbstract:
In the theoretical part of my thesis I focused on the analysis of the environment, of-fered by progressive USA, socially stable Germany and post-socialistic Czechoslovakia, or Czechia, should I call our country correctly. In the theoretical part I pondered in more detail and in the sources I searched for the connecting lines among individual systems. Afterwards, the practical part followed - a project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18524
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRDÝ, Martin. Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková -
Psychologické aspekty marketingové komunikace společnosti McDonald's - jejich vliv na myšlení a postoje adresátů
Petr Slovák -
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Tereza Přidalová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Krizová komunikace vlády ČR týkající se pandemie Covid-19 a postoje obyvatelstva
Karolína Kovaříková -
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Generace Z a její postoje k elektromobilitě
Jiří Kůrka -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová