1. Teoretická část:Problematika transformace literárního scénáře na obrazovou podobu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera – Jan PEROUT
Jan PEROUT
Bakalářská práce
1. Teoretická část:Problematika transformace literárního scénáře na obrazovou podobu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
1.Teoretical part: The Issue of the Transformation of a Movie Script into Visual Form 2.Practical part: Audiovisual work or thematic set of audiovisual works. The length of at least 10 min. Director of photography.
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na práci kameramana před natáčením - zejména na použití výrazových prostředků, na dramaturgii kamery a dále také na působení různých výrazových prostředků na diváka. Práce by měla být pomocníkem zejména pro začínající kameramany, aby pochopili a zjistili, jak může jejich profese ovlivnit výsledné dílo a jaké jsou jejich možnosti.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the work of the cinematographer before filming ? especially on the use of means of expression, on the dramaturgy of the camera and also on the influence of the various means of expression on the viewer. The thesis should be particularly useful for beginning cinematographers, in order to un-derstand and find out how their profession can affect the result of the film, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Zveřejnit od: 14. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEROUT, Jan. \textit{1. Teoretická část:Problematika transformace literárního scénáře na obrazovou podobu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/36w5o4/.
Jak správně citovat práci
PEROUT, Jan. 1. Teoretická část:Problematika transformace literárního scénáře na obrazovou podobu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Výrazové prostředky kamery ve filmu Friedricha W. Murnaua Východ slunce se zvláštním ohledem na unikátní zpracování scén s atmosférou na pomezí ateliéru a reálu.
Filip Rejč -
1. Teoretická část: \nl{}Dramaturgie vybraných filmových scén ve vztahu k barvě, světlu a mizanscéně \nl{}2. Praktická část: \nl{}Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
Dominik Truhlář -
Dramaturgie vybraných filmových scén ve vztahu k barvě, světlu a mizanscéně.
Dominik Truhlář -
1. Teoretická práce: Dramaturgie filmového obrazu (MgA. Laco Kraus) 2. Praktická práce: Hraný film, 20 minut, Dřepy v peří (MgA. Laco Kraus)
Václav Fronk -
Formát obrazu a jeho vliv na dramaturgii příběhu
Lukáš Kubíček -
Transformace simulátorů z analogové do digitální podoby s důrazem na rozvoj digitální formy a využití virtuální reality pro aplikace simulací v odvětví bezpečnostních složek.
Jan Florián