Attendance at tourism events using motoring events as an example: evaluation methods – Mgr. Jakub Kura, Ph.D.
Mgr. Jakub Kura, Ph.D.
Disertační práce
Attendance at tourism events using motoring events as an example: evaluation methods
Attendance at tourism events using motoring events as an example: evaluation methods
Anotace:
Motoristické akce lze považovat v kontextu České republiky za významné události v cestovním ruchu, které každoročně lákají desítky tisíc návštěvníků, avšak zůstávají ve skrytu pozornosti jak akademického výzkumu, tak například žebříčků agentury Czech tourism. Z hlediska klasifikací eventů lze motoristické akce považovat za small-scale eventy, tedy akce, které se konají pravidelně na stejném místě a …víceAbstract:
In the context of the Czech Republic, motoring events can be considered important events in tourism, attracting tens of thousands of visitors each year. Still, they remain hidden from the attention of both academic research and, for example, the rankings of the Czech tourism agency. In terms of event classifications, motoring events can be considered small-scale events, i.e., events that take place …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wgbzw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2025
- Vedoucí: RNDr. Ondřej Šerý, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Dana Fialová, Ph.D., doc. Mgr. Marcel Horňák, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaDoktorský studijní program / obor:
Sociální geografie a regionální rozvoj / Sociální geografie a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Domestic tourism in Russia
Valeriia Sumbaeva -
Integrated Marketing Communication and New Sponsors for Sledge Ice Hockey Team SHK LAPP ZLIN
Pavla Blažková