POSOUZENÍ SOCIÁLNÍCH VZTAHŮ U DĚTÍ S ADHD POMOCÍ PROJEKTIVNÍCH METOD – Mgr. Lucie BOTOROVÁ
Mgr. Lucie BOTOROVÁ
Diplomová práce
POSOUZENÍ SOCIÁLNÍCH VZTAHŮ U DĚTÍ S ADHD POMOCÍ PROJEKTIVNÍCH METOD
SOCIAL RELATIONS EVALUATION IN ADHD CHILDREN BY MEANS OF PROJECTIVE TESTS
Anotace:
Syndrom ADHD je v současné době poměrně časté onemocnění dětí. Celosvětově se stal nejzkoumanější diagnózou dětské a dorostové psychiatrie. Pacienti, v převážné většině s normálním či vyšším intelektem, selhávají v oblasti sociální a v oblasti mezilidských vztahů, ve škole a později i v profesním životě. Teoretická část předložené diplomové práce je zaměřena na termín ADHD v celé jeho šíři, dále se …víceAbstract:
ADHD is currently a relatively common disease in children. It has become the most researched diagnosis in child and adolescent psychiatry worldwide. Patients, mostly with average to high intellect, fail in social and interpersonal relationships at school, and later in their professional lives. The theoretical part of this thesis focuses on the full extent of ADHD, and discusses the process of socialization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2013
Zveřejnit od: 2. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Doc. PhDr. Panajotis Cakirpaloglu, DrSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOTOROVÁ, Lucie. POSOUZENÍ SOCIÁLNÍCH VZTAHŮ U DĚTÍ S ADHD POMOCÍ PROJEKTIVNÍCH METOD. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh integrujícího interpretačního přístupu k posuzování příběhů evokovaných Tematicko-apercepčním testem
Táňa Fikarová -
Projevy anxiety v příbězích TAT
Tomáš Kvapilík -
Specifika formální a obsahové analýzy Tematicko apercepčního testu u dětí se specifickými poruchami učení
Vendula Hubáčková -
Dynamika emocí v partnerském vztahu: Afektivní škála Tematicko apercepčního testu.
Jan Remeš -
Tematicko-apercepční test u hospitalizovaných pacientů s depresí
Eva Nekvapilová -
Specifika analýzy Tematicko apercepčního testu u romských dětí z dětských domovů
Tereza Vrajíková -
Tematicko - apercepční test u dívek s vývojovým traumatem
Markéta Klinková -
Integrace různých přístupů k hodnocení příběhů evokovaných TAT: Interpersonální decentrace a afektivní škála
Táňa Fikarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva