Modifikace videoher a autorské právo – Mgr. Tomáš Přeček
Mgr. Tomáš Přeček
Diplomová práce
Modifikace videoher a autorské právo
Gaming Mods and Copyright Law
Anotace:
Tato práce se zabývá mody videoher ve světle autorského práva. Hlavními cíli práce je mody právně kvalifikovat, identifikovat současné právní postavení moddera a posoudit nutnost legislativních změn. Těchto cílů je dosaženo historickou analýzou modů v první části, právní kvalifikací videohry v druhé části a právní kvalifikací jednotlivých kategorií modů ve třetí části, ve které jsou také zkoumány EULA …víceAbstract:
This thesis deals with the copyright aspects of videogame mods. The main goals are legal classification of mods, evaluation of modders’ legal position and the necessity of legislative changes. The goals are achieved by historical analysis in the first part, legal classification of videogame in the second part and legal classification of individual categories of mods in the third part, where EULA and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n3dax/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2021
- Vedoucí: doc. JUDr. Matěj Myška, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Jan Zibner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Integrita počítačového programu v kontextu vývoje software
Martin Loučka -
Diferenciální rovnice s programem Maxima
Mikuláš Múdry -
Videohra jako didaktický prostředek
Aneta KUNDLOVÁ