Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě – Karolína Molková
Karolína Molková
Bakalářská práce
Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě
Risk Analysis of Marketing Activities of a Retail Company
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje rizika spojená s marketingovými aktivitami vybrané firmy. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se maloobchodu, marketingových aktivit a rizik. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané firmy, SWOT analýzu k posouzení vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix vybrané firmy, identifikaci rizik pomocí strukturovaného rozhovoru a jejich zhodnocení. V …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses the risks associated with the marketing activities of the selected company. The theoretical part defines basic concepts related to retailing, marketing activities and risks. The practical part includes the characteristics of the selected firm, SWOT analysis to assess the internal and external environment, the marketing mix of the selected firm, identification of risks using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOLKOVÁ, Karolína. \textit{Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/37enc0/.
Jak správně citovat práci
Molková, Karolína. Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě. Uherské Hradiště, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Management rizik / Management rizik
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vybraného typu podnikatelských rizik v organizaci
Agnieszka Jochymková -
Návrh podnikatelského záměru a analýza jeho rizik
Tomáš Hejný -
Analýza rizik e-shopu
Jiří Pázler -
Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Lukáš Staněk -
Analýza vybraných podnikatelských rizik
Markéta Kunčíková -
Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Dorota Bracková -
Maloobchod ve venkovském prostoru
Markéta Gattnarová -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská