Možnosti rozvoje hudebního festivalu Třeboňská nocturna – Bc. Adriana Krištůfková
Bc. Adriana Krištůfková
Bakalářská práce
Možnosti rozvoje hudebního festivalu Třeboňská nocturna
Development opportunities music festival Třeboňská nocturna
Anotace:
Téma mé bakalářské práce se týká možnosti rozvoje hudebního festivalu Třeboňská nocturna. Teoreticko-metodologická část je zaměřena na základní pojmy, jež se týkají právě této problematiky. Jedná se především o cestovní ruch, kulturu, neziskové organizace a potažmo marketing. Aplikační část byla vytvořena z převážné většiny jak z interních zdrojů, tak díky informacím získaným z řízených rozhovorů, …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the possibilites of development of the Třeboňská nocturna music festival. The theoretical and methodologic part is focused on the basic terms related to this, mainly tourism, culture, non-profit organization and marketing. The application part was created mostly from internal sources and information acquired from the so-called directed interviews with the director of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/incpy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Bulová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Slow Tourism & marketing
Františka Pintová -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Retreat tourism jako nový trend v poptávce na trhu cestovního ruchu
Markéta Lindová -
Koncept cancel culture a jeho vliv na značky
Valerie Gajarská -
Postmoderní kultura a její vliv na podobu současných partnerských vztahů
Veronika Procházková