Morální a prosociální zralost dětí na 1. stupni ZŠ v klasických a alternativních školách – Mgr. Linda Richterová
Mgr. Linda Richterová
Master's thesis
Morální a prosociální zralost dětí na 1. stupni ZŠ v klasických a alternativních školách
Some pedagogical and psychological aspects of moral development in children younger than school age
Anotácia:
Diplomová práce rozebírá obsah základních psychologických disciplín, jejich zaměření a historii. Zaobírá se otázkou, zda morální a sociální vývoj probíhá stejně u dětí na klasických základních školách a na alternativních školách. Předpokládáme, že v alternativních školách bude míra prosociálnosti vyšší, vzhledem k bezpečnějšímu psychologickému prostředí. Závěrem zhodnocuje výsledek výzkumu a potvrzení …viacAbstract:
This thesis analyzes the content of the basic psychological disciplines, their focus and history. Explores the question of whether moral and social development is the same for children in traditional elementary schools and alternative schools. We assume that the alternative schools will prosocial higher rate due to the psychological environment safer. Finally, evaluates research results and to confirm …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qvqqu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedúci: RNDr. Mgr. Alice Prokopová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy
Kateřina LISNÍKOVÁ -
Morální usuzování u dětí mladšího školního věku
Lenka ZÍTKOVÁ -
Historie a současné přístupy v psychoterapii zaměřené na tělo
Martin SEMRÁD -
Současná morální psychologie a výzkum náboženství: Srovnání koncepcí Jonathana Haidta a Joshuy Greena
Eva Daňková -
Narativní teorie osobní identity a její kritická reflexe z pohledu psychologie
Daniel Krchňák -
Mýty ve výuce psychologie na středních školách z pohledu studentů
Kateřina BALOUNOVÁ -
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Jana Nováková -
INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Z POHLEDU PEDAGOGICKÉ A ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE
Petra HOŘEJŠOVÁ