Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci – Jakub Červencl
Jakub Červencl
Bachelor's thesis
Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci
Artificial intelligence and its use in marketing communication
Abstract:
Práce se zabývá v současné době aktuálním tématem využití umělé inteligence v oblasti marketingové komunikace. Autor se snaží prozkoumat možnosti využití, identifikaci různých metod a nástrojů umělé inteligence, které mohou být využívány v současné době v oblasti propagace a marketingové komunikace. Výzkumná část práce se věnuje představení výsledků polostrukturovaných rozhovorů vedených s pracovníky …moreAbstract:
The thesis deals with the currently relative topic of the use of artificial intelligence in the field of marketing communication. The author tries to explore the possibilities of use, indentification of various methods and tools of artificial intelligence that can be used in the field of promotion and marketing communication. The research part of the thesis is devoted to presenting the results of semi …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/jqcp6/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVENCL, Jakub. \textit{Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/37pr6g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Marketing comunication / Marketing comunication
Theses on a related topic
-
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
Artificial Intelligence in Marketing & Sales: The ABB experience Subtitle: Building a model for technologically driven change management in a B2B multinational corporation
Ana Edmundo -
Leveraging Artificial Intelligence to Enhance Digital Marketing: An Analysis of Best Practices and Future Directions
Diana Hakobyan -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova