Jakub Červencl

Bachelor's thesis

Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci

Artificial intelligence and its use in marketing communication
Abstract:
Práce se zabývá v současné době aktuálním tématem využití umělé inteligence v oblasti marketingové komunikace. Autor se snaží prozkoumat možnosti využití, identifikaci různých metod a nástrojů umělé inteligence, které mohou být využívány v současné době v oblasti propagace a marketingové komunikace. Výzkumná část práce se věnuje představení výsledků polostrukturovaných rozhovorů vedených s pracovníky …more
Abstract:
The thesis deals with the currently relative topic of the use of artificial intelligence in the field of marketing communication. The author tries to explore the possibilities of use, indentification of various methods and tools of artificial intelligence that can be used in the field of promotion and marketing communication. The research part of the thesis is devoted to presenting the results of semi …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2024
  • Supervisor: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.