Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci – Jakub Červencl
Jakub Červencl
Bakalářská práce
Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci
Artificial intelligence and its use in marketing communication
Anotace:
Práce se zabývá v současné době aktuálním tématem využití umělé inteligence v oblasti marketingové komunikace. Autor se snaží prozkoumat možnosti využití, identifikaci různých metod a nástrojů umělé inteligence, které mohou být využívány v současné době v oblasti propagace a marketingové komunikace. Výzkumná část práce se věnuje představení výsledků polostrukturovaných rozhovorů vedených s pracovníky …víceAbstract:
The thesis deals with the currently relative topic of the use of artificial intelligence in the field of marketing communication. The author tries to explore the possibilities of use, indentification of various methods and tools of artificial intelligence that can be used in the field of promotion and marketing communication. The research part of the thesis is devoted to presenting the results of semi …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/jqcp6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
Artificial Intelligence in Marketing & Sales: The ABB experience Subtitle: Building a model for technologically driven change management in a B2B multinational corporation
Ana Edmundo -
Leveraging Artificial Intelligence to Enhance Digital Marketing: An Analysis of Best Practices and Future Directions
Diana Hakobyan -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova