Jakub Červencl

Bakalářská práce

Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci

Artificial intelligence and its use in marketing communication
Anotace:
Práce se zabývá v současné době aktuálním tématem využití umělé inteligence v oblasti marketingové komunikace. Autor se snaží prozkoumat možnosti využití, identifikaci různých metod a nástrojů umělé inteligence, které mohou být využívány v současné době v oblasti propagace a marketingové komunikace. Výzkumná část práce se věnuje představení výsledků polostrukturovaných rozhovorů vedených s pracovníky …více
Abstract:
The thesis deals with the currently relative topic of the use of artificial intelligence in the field of marketing communication. The author tries to explore the possibilities of use, indentification of various methods and tools of artificial intelligence that can be used in the field of promotion and marketing communication. The research part of the thesis is devoted to presenting the results of semi …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.