Návrh a zpracování podnikatelského záměru – Veronika Hájková
Veronika Hájková
Diplomová práce
Návrh a zpracování podnikatelského záměru
Design and processing of business plan
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice týkající se návrhu a zpracování podnikatelského plánu na založení reklamní a marketingové agentury. Teoretická část je věnována základním pojmům, které se týkají podnikání, podstatě podnikatelského plánu, jeho účelu a funkce. Součástí teoretické části je také navržená struktura podnikatelského plánu, která slouží pro zpracování části praktické. Dále je vymezen …víceAbstract:
This thesis deals with the issues relating to the design and processing of a business plan in order to establish the advertising and marketing agency. The theoretical part is devoted to the basic terms relating to business, the nature of the business plan, its purpose and function. Part of the theoretical section is also proposed structure of the business plan, which is used for processing of the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Arnošt Traxler, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
Leevi Pohjosmäki -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Modelování výstavby stanic metra metodou PBA
Dongyang Geng -
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
Martina Kovalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva