Lukáš Pařil

Bakalářská práce

Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu

Game design in practice: game implementation and principles of game design
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá složitostí a dynamikou vývoje počítačových her. Jedná se o ucelený studijní materiál, který redukuje nedostatky stávajících materiálu. V rámci této práce jsem vytvořil 2D platformovku v herním enginu Unity s názvem Elinor’s Journey. Popisuji její vývoj a problémy, na které jsem při jejím vývoji narazil. Zahrnuje konkrétní rozhodnutí, faktory a jejich dopady. Zároveň …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the complexity and dynamics of computer game development. It is a comprehensive study material that reduces the shortcomings of the existing material. As part of this work, I created a 2D platformer in the Unity game engine called Elinor's Journey. I describe its development and the problems I encountered during its development. It includes specific decisions, factors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Petr Jedlička, Ph.D.
  • Oponent: Martin Zejda, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / specializace:
Otevřená informatika / Zaměření pro Otevřenou informatiku