Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu – Lukáš Pařil
Lukáš Pařil
Bakalářská práce
Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
Game design in practice: game implementation and principles of game design
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá složitostí a dynamikou vývoje počítačových her. Jedná se o ucelený studijní materiál, který redukuje nedostatky stávajících materiálu. V rámci této práce jsem vytvořil 2D platformovku v herním enginu Unity s názvem Elinor’s Journey. Popisuji její vývoj a problémy, na které jsem při jejím vývoji narazil. Zahrnuje konkrétní rozhodnutí, faktory a jejich dopady. Zároveň …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the complexity and dynamics of computer game development. It is a comprehensive study material that reduces the shortcomings of the existing material. As part of this work, I created a 2D platformer in the Unity game engine called Elinor's Journey. I describe its development and the problems I encountered during its development. It includes specific decisions, factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Petr Jedlička, Ph.D.
- Oponent: Martin Zejda, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Otevřená informatika / Zaměření pro Otevřenou informatiku
Práce na příbuzné téma
-
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
IT podpora GDD (Game design document)
Mikhail Litvinov -
Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity
Filip Daňhel -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Vizuální design 2D videohry
Petr Medveď -
Design mobilní hry a herního prostředí
Ľubomír Kurpel -
IT podpora GDD (Game design document)
Mikhail Litvinov -
Herní design
Jiří Černík