Nicola Sopková

Bakalářská práce

Fenomén davového chování ve spotřební kultuře

Phenomenon of crowd behavior in consumer culture
Anotace:
Záměrem této bakalářské práce bylo v teoretické části přiblížit, co je to davové chování a jeho zasazení do online prostředí. Dále online spotřební kultura, socio-technologický kontext a jaký je vliv davového chování na nákup smartphonů. Praktická část práce slouží k ověření VO, že davové chování souvisí se spotřebitelským chováním při nákupu chytrých telefonů. Ovlivňuje jejich chování při nákupu čímž …více
Abstract:
The aim of the theoretical part of this bachelor's thesis was to describe the crowd behavior and its placement in the online environment. Furthermore, online consumer culture, socio-technological context and the influence of crowd behavior on the purchase of smartphones were described.The practical part of the work verifies research question that crowd behavior is related to consumer behavior when …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Jan Závodný Pospíšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81424

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management