Bc. Simona Lašáková

Diplomová práce

Marketingová strategie pro podcast

Marketing strategy for the podcast
Anotace:
Případová studie se zabývá návrhem marketingové komunikace pro podcast Made in Brno. Je členěna na tři části. V první, teoretické části, jsou čtenářům představeny základní pojmy, jako je podcast, komunikační mix, obsahová strategie a specifika sociálních sítí. V další části je představen projekt, analyzována současná propagace podcastu, konkurence a byznysový model projektu. Tato část práce je doplněna …více
Abstract:
The case study deals with the proposal of marketing communication for the Made in Brno podcast. It is divided into three parts. In the first, theoretical part, readers are introduced to basic concepts such as podcast, communication mix, content strategy and specifics of social networks. The next part introduces the project, analyses the current promotion of the podcast, the competition and the business …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

Vysoká škola NEWTON

Magisterský studijní program / obor:
Management / Marketing