Digitální komunikace e-shopu Skvelematrace.cz – Bc. Monika Pfeifferová
Bc. Monika Pfeifferová
Diplomová práce
Digitální komunikace e-shopu Skvelematrace.cz
The Digital Analysis of the e-shop Skvelematrace.cz
Anotace:
Diplomová práce se zabývá efektivitou digitální komunikace e-shopu Skvelematra-ce.cz. V teoretické části práce je zpracována literární rešerše z oblasti konkurence a digitální komunikace. V praktické části práce je provedena analýza konkurence e-shopu a jsou vymezeny jednotlivé komunikační cíle. V této části je také stručně popsána digitální komunikace e-shopu v roce 2014 a 2015, přičemž v roce 2015 …víceAbstract:
The thesis deals with the efficiency of digital communication for e-shop Skvelematrace.cz. The theoretical part of the thesis deals with literature review from the fields of competition and digital communications. The practical part deals with an analysis of e-shop´s competitors and the communi-cation goals are defined here. This part also briefly describes the e-shop´s digital communi-cations in 2014 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pfeifferová, Monika. Digitální komunikace e-shopu Skvelematrace.cz. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Příprava a vyhodnocení marketingové kampaně internetového obchodu nikiski.cz
Václav Petr -
Improving SEO ranking through analysis of current SEO practise.
IHEB BACCOUCHE -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
SEO optimalizace webové stránky se zaměřením na autodopravu
Jakub Drmola -
Role SEO v marketingu malých a středních firem
Tereza Mádlová -
SEO Integration into Xperience By Kentico
Michal Adler -
Spezifika der Übersetzung von suchmaschinenoptimierten Texten: Eine translatologische Analyse am Beispiel der SEO-Texten aus dem E-shop About You
Kristýna Lakomá -
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra