Loajalita zákazníka k retailingovému řetězci Teta Drogerie. – Andrea Čeledová
Andrea Čeledová
Bachelor's thesis
Loajalita zákazníka k retailingovému řetězci Teta Drogerie.
Customer's loyalty to retailing chain TETA drogerie
Abstract:
Práce se zabývá tematikou loajality po teoretické i praktické stránce. V první kapitole se zaměřuji na chování spotřebitele a faktory, které ho ovlivňují. Ve druhé kapitole rozebírám typologii zákazníka. Ve třetí kapitole je analyzována vlastní problematika loajality. Čtvrtá kapitola je věnována výzkumu trhu. V praktické části je zpracováno a vyhodnoceno vlastní terénní šetření v prodejně TETA drogerie …moreAbstract:
First chapter describes customers' behaviour. Second chapter concerns about customers' typology. Third chapter analyze loyalty itself. Fourth chapter describes market research. The last part is about my own market research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/11013
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2009
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/11013
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Counterfeit Make-Up Products – Threat for the Market, Companies and Customers
Karolína Novotná -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
Valeriia Riabiko -
Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu
Claudia Žitňáková -
Motivační faktory ovlivňující chování spotřebitele
Jindřich Smítka -
Typologie zákazníků na trhu kávy
Markéta Ševčíková -
Typologie zákazníků na knižním trhu
Eva Urbančíková -
Typologie zákazníků na trhu diskontních prodejen
Tomáš Duda