Anu Fleková

Bakalářská práce

Dopady reklamy ve veřejném prostoru na kulturní památky

Impacts of advertising in public space on cultural monuments
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá identifikací a popisem efektů a dopadů na kulturní památky. Předmětem této bakalářské práce je reklama ve veřejném prostranství a její dopady a vlivy na kulturní památky. Autorka práce se snaží najít stávající slabiny v systému regulaci reklamy a najít možné zlepšení situace. Práce definuje základní pojmy, popisuje historický vývoj památkové péče v ČR, vztah kulturních památek …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the identification of effects and impacts of advertisement on cultural monuments. The author tries to find weaknesses in the system of advertising regulation and find a possible improvement of the situation. The thesis defines the basic terms, describes the historical development of heritage conservation in the Czech Republic, the relationship between cultural monuments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Milan Lindner
  • Oponent: Mario Kubaš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80619