Vybrané formy prodeje biopotravin - obchodní řetězce – Bc. Zdeňka JEŽKOVÁ
Bc. Zdeňka JEŽKOVÁ
Diplomová práce
Vybrané formy prodeje biopotravin - obchodní řetězce
Selected forms of Selling the Organic Food - Retail Chains
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bylo zhodnotit aktuální stav prodeje biopotravin v prodejnách obchodních řetězců z hlediska šíře sortimentu, podmínek a kultury prodeje a na základě získaných dat navrhnout vhodná opatření. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu ekologické hospodářství, přes bioprodukty až k samotným biopotravinám. Praktická část je zaměřena především na vyhodnocení nabídkových …víceAbstract:
The main aim of my thesis was to assess the current state of organic food selling in retail chains in terms of assortment range, requirements and sale culture and to suggest appropriate measures based on the data obtained. The theoretical part is focused on defining the concept of organic farming, through organic products right to organic food. The empirical part is focused on the evaluation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEŽKOVÁ, Zdeňka. Vybrané formy prodeje biopotravin - obchodní řetězce. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vliv ošetření na zdravotní stav rostlin bramboru v podmínkách ekologického zemědělství
Adam Zoglauer -
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
Tereza Málková -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Radek MIXAN -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Lucie ŠEFČÍKOVÁ -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk BLAŽEK
Název
Vložil
Vloženo
Práva