Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie – Michaela Vachová
Michaela Vachová
Bachelor's thesis
Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro malou firmu podnikající v oboru stomatologie. Teoretická část je zaměřena na definování marketingového výzkumu a nastínění struktury marketingového plánu. Marketingový plán se skládá ze stručného představení podniku, exekutivního souhrnu, situační analýzy, marketingových cílů a strategií, marketingového mixu, akčního programu, rozpočtu …moreAbstract:
The subject of the submitted thesis is a marketing plan proposal for a small company doing business in the field of dentistry. The theoretical part is dealing with the definition of marketing research and also outlines a structure of the marketing plan. A marketing plan consist of a brief presentation of the company, executive summary, a situation analysis, marketing goals and strategies, a marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
http://theses.cz/id/39bvoy/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VACHOVÁ, Michaela. \textit{Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Available from: https://theses.cz/id/39bvoy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Výzkum vybraných aktivit procesu přípravy vstupu a úspěšného rozvoje nadnárodní výrobně obchodní společnosti na plně obsazeném trhu
Tomáš Hajíček -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Wine Marketing
Maralmaa Anand