Nikola Svobodů

Bakalářská práce

3D concept art pro videohry

3D concept art for videogames
Anotace:
Má bakalářská práce se bude zabývat specifickou částí procesu při tvorbě videoher – concept artem. Nejdříve čtenáře seznámím s druhy concept artu – koncepty postav, prostředí a předmětů, způsoby uvažování o jednotlivých konceptech a řešením problémů, a také s vývojem concept artu od tradičního po digitální, včetně příkladů vývoje konkrétních her. Ohledně digitálního concept artu rozeberu 2D a 3D přístup …více
Abstract:
My bachelor thesis will focus on a specific part of the video game development process - concept art. First, I will introduce different types of concept art – character, environment and prop concepts; then the different ways of thinking about concepts and problem solving; also the evolution of concept art from traditional to digital, including examples of development of several games. I will examine …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
  • Vedoucí: Jan Bubeníček
  • Oponent: Václav Dušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83428