Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu – Bc. Miroslava Kadučáková
Bc. Miroslava Kadučáková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu
Marketing Communications of the Selected Sports Club
Abstract:
The bachelor thesis`s aim is to analyze the actual marketing communication of the floorball club Herbadent SJM Praha 11 and consequently to elaborate a development scheme. The thesis is divided into four chapters. First chapter is dedicated to a marketing communication in general. In the second chapter we characterize a marketing communication in sport. In third chapter we analyze actual marketing …víceAbstract:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat současnou marketingovou komunikaci florbalového klubu Herbadent SJM Praha 11 a následně vypracovat návrh na její zlepšení. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje marketingové komunikaci obecně. Další část charakterizuje marketingovou komunikaci ve sportu. Ve třetí kapitole je analyzována současná marketingová komunikace vybraného sportovního …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kdi1p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva