Bc. Miroslava Kadučáková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného sportovního klubu

Marketing Communications of the Selected Sports Club
Abstract:
The bachelor thesis`s aim is to analyze the actual marketing communication of the floorball club Herbadent SJM Praha 11 and consequently to elaborate a development scheme. The thesis is divided into four chapters. First chapter is dedicated to a marketing communication in general. In the second chapter we characterize a marketing communication in sport. In third chapter we analyze actual marketing …více
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat současnou marketingovou komunikaci florbalového klubu Herbadent SJM Praha 11 a následně vypracovat návrh na její zlepšení. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje marketingové komunikaci obecně. Další část charakterizuje marketingovou komunikaci ve sportu. Ve třetí kapitole je analyzována současná marketingová komunikace vybraného sportovního …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní