Michal Drozd
Diplomová práce
Podnikání na internetu jako služba
Business on the Internet as a Service
Anotace:
Cílem této práce je popsání podnikatelského záměru komplexní internetové agentury, která bude poskytovat široké spektrum služeb přesahujících i působnost internetu. Teoretická část definuje právní rámec, internetové prostředí a možné strategie úspěchu. V praktické části se pak věnuji konkrétnímu podnikatelskému plánu. Nejprve je popsáno personální obsazení včetně požadavků na jednotlivé pozice. Analýza …víceAbstract:
Aim of this Master's thesis is to describe a business plan of complex internet agency, which will provide wide range of services related to internet businesses. Theoretical section defines the legal framework, internet environment and possible entry strategies. The practical part elaborates the business plan. Staffing and descriptions of working positions is done first. Competition analysis, together …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28701
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2011
- Vedoucí: Ladislav Hartman
- Oponent: Jan Holeček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28701
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán internetového krejčovství Tvá móda; Business Plan of Internet Tailoring Tva moda
Markéta Kubíčková -
Internet of Things: Business plan for an early-stage technology driven start-up
Maksym Verteletskyi -
Business plan for a sustainable fashion apparel brand
Nazgul Kantayeva -
Proposal of a Business Plan for a Cosmetic Studio
Diana Sokolenko -
Development of the business plan of a billiard club
Kirill Gutarev -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná