Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro – Bc. Michal Skryja
Bc. Michal Skryja
Master's thesis
Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro
Design of an online communication strategy for the new e-shop of ELKOV elektro company
Abstract:
Cílem této práce je návrh online komunikační strategie pro nově vznikající e-shop společnosti ELKOV elektro. První část se zabývá teoretickému vymezení specifik internetového obchodu a komunikačních nástrojů typických pro online marketing. Znalosti z první části jsou využity v druhé části v rámci uvedených analýz a průzkumů. Ve třetí části jsou dosavadní poznatky využity pro zpracování samotného návrhu …moreAbstract:
The aim of this thesis is to propose an online communication strategy for the newly emerging e-shop of ELKOV elektro company. The first part deals with the theoretical definition of the specifics of internet commerce and communication tools typical for online marketing. Knowledge from the first part is used in the second part within the mentioned analyzes and surveys. In the third part, the findings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKRYJA, Michal. \textit{Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/39ggih/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Skryja, Michal. Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Elektronické obchodování na trhu B2C v České republice
René BÍLEK