Perspektiva maloobchodního prodeje obchodních řetězců s ohledem na právní úpravu ochrany spotřebitele – Bc. Kamil Remunda
Bc. Kamil Remunda
Master's thesis
Perspektiva maloobchodního prodeje obchodních řetězců s ohledem na právní úpravu ochrany spotřebitele
The perspective of the retail store chains with regard to consumer protection legislation
Abstract:
Tato diplomová práce hodnotí český maloobchodní trh s potravinami a přínos ochrany spotřebitele pro zákazníka s rozdělením na veřejnosprávní a soukromoprávní část. Důležitým tématem práce je efekt Zákona o významné tržní síle na maloobchodní subjekty. Část práce je věnována kritériu kvality potravin, které výrazně ovlivňují obchodní řetězce. Výsledky práce se prolínají se subjektivním hodnocením zákazníků …moreAbstract:
This diploma thesis evaluates the Czech retail market for food and consumer protection benefits for the customer with the division into a public-private law parts. An important theme of the work is the effect of the Act on significant market power on the retail entities. Part of the work is devoted to food quality criteria, which significantly affect the chain stores. The results of the work are intertwined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Jana Mikušová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
REMUNDA, Kamil. \textit{Perspektiva maloobchodního prodeje obchodních řetězců s ohledem na právní úpravu ochrany spotřebitele}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/39knl2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zákon o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití a jeho aplikace v obchodní praxi v České republice
Radek Mlích -
Zákon o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití a jeho aplikace v obchodní praxi v České republice
Radek Mlích -
Právní a ekonomické aspekty zákona o významné tržní síle.
Jana Dobiášová -
Zákon o významné tržní síle a jeho důsledky
David Piják -
Srovnání marketingové komunikace na socilních sítích obchodních řetězců
Jarmila Šindelářová -
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
Justice Banahene -
Food Quality Management
Jan Wegmann -
Kvalita služeb v retailovém bankovnictví
Eva TAJCHMANOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights