Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucna – Alexandra Moravčíková
Alexandra Moravčíková
Diplomová práce
Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucna
Actual state of advertising industry and its re-connection with film in future
Anotace:
Práce se věnuje současné situaci v reklamně na celém světě s ohledem na jeho provázanost s filmovým průmyslem. Rozebírá kreativní krizi v reklamním prostředí způsobenou příchodem nových digitáních technologií a změnou chování diváka. Zabývá se prací producenta a režiséra, jejichž kreativní input je dnes snad významější než kdy dřív, protože nejlépe rozumí tomu, jak vytvořit poutavý film. V závěru práce …víceAbstract:
The thesis is dedicated to the situation in contemporary advertising and its relation to film. It reflects creative crisis in advertising industry caused by discovering new digital technologies and change of spectators behaviour. The thesis presents advertising producer and director who are very important persons in nowadays advertising world becuase they understand how to create an entretaining film …víceKlíčová slova
reklama a propagaceKlíčová slova
práce producentaKlíčová slova
kreativní průmyslKlíčová slova
sociální sítěKlíčová slova
televizní reklamaKlíčová slova
virtuální realitaKlíčová slova
digitální technologieKlíčová slova
reklamní agentury
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9883
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Daniel Bergmann
- Oponent: Martin Hůlovec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh propagace internetového obchodu Kupujlevně.cz
Denis Štolpa -
Jak předcházet ztrátě klientů v reklamní agentuře FCB Prague s.r.o.
Markéta Beránková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Role producenta v herním průmyslu v České republice, se zaměřením na vývoj nezávislých počítačových her
Hana Šormová -
Vliv řecké ekonomické krize na práci producenta
Antonie Dědečková -
Problematika krátkometrážní tvorby z pohledu producenta
Martina Netíková