Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucna – Alexandra Moravčíková
Alexandra Moravčíková
Master's thesis
Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucna
Actual state of advertising industry and its re-connection with film in future
Abstract:
Práce se věnuje současné situaci v reklamně na celém světě s ohledem na jeho provázanost s filmovým průmyslem. Rozebírá kreativní krizi v reklamním prostředí způsobenou příchodem nových digitáních technologií a změnou chování diváka. Zabývá se prací producenta a režiséra, jejichž kreativní input je dnes snad významější než kdy dřív, protože nejlépe rozumí tomu, jak vytvořit poutavý film. V závěru práce …moreAbstract:
The thesis is dedicated to the situation in contemporary advertising and its relation to film. It reflects creative crisis in advertising industry caused by discovering new digital technologies and change of spectators behaviour. The thesis presents advertising producer and director who are very important persons in nowadays advertising world becuase they understand how to create an entretaining film …moreKeywords
reklama a propagaceKeywords
práce producentaKeywords
kreativní průmyslKeywords
sociální sítěKeywords
televizní reklamaKeywords
virtuální realitaKeywords
digitální technologieKeywords
reklamní agentury
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/9883
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2017
- Supervisor: Daniel Bergmann
- Reader: Martin Hůlovec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MORAVČÍKOVÁ, Alexandra. \textit{Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucna}. Online. Master's thesis. Praha: Academy of Performing Arts in Prague, Filmová a televizní fakulta. 2017. Available from: https://theses.cz/id/39n9u3/.
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2017 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Theses on a related topic
-
Analýza a návrh propagace internetového obchodu Kupujlevně.cz
Denis Štolpa -
Jak předcházet ztrátě klientů v reklamní agentuře FCB Prague s.r.o.
Markéta Beránková -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Alexandra Vavrušková -
Role producenta v herním průmyslu v České republice, se zaměřením na vývoj nezávislých počítačových her
Hana Šormová -
Vliv řecké ekonomické krize na práci producenta
Antonie Dědečková -
Problematika krátkometrážní tvorby z pohledu producenta
Martina Netíková