Alexandra Moravčíková

Master's thesis

Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucna

Actual state of advertising industry and its re-connection with film in future

Abstract:
Práce se věnuje současné situaci v reklamně na celém světě s ohledem na jeho provázanost s filmovým průmyslem. Rozebírá kreativní krizi v reklamním prostředí způsobenou příchodem nových digitáních technologií a změnou chování diváka. Zabývá se prací producenta a režiséra, jejichž kreativní input je dnes snad významější než kdy dřív, protože nejlépe rozumí tomu, jak vytvořit poutavý film. V závěru práce …more
Abstract:
The thesis is dedicated to the situation in contemporary advertising and its relation to film. It reflects creative crisis in advertising industry caused by discovering new digital technologies and change of spectators behaviour. The thesis presents advertising producer and director who are very important persons in nowadays advertising world becuase they understand how to create an entretaining film …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2017
  • Supervisor: Daniel Bergmann
  • Reader: Martin Hůlovec

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 9. 2017 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta

Master programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce