Bc. Josef Hruška

Bakalářská práce

Případová studie tvorby reklamní kampaně

Case study - Advertising campaign preparation
Anotace:
Práce se zaobírá strukturou reklamní kampaně startupového projektu Babysitting.today. Cílem práce je popsat použité reklamní kanály, zhodnotit výsledek kampaně a doporučit vylepšení pro kampaně příští. Teoretická část práce se zabývá deskripcí jednotlivých typů reklam a marketingovou komunikací obecně, praktická část již konkrétní reklamní kampaní. V závěru …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the structure of an advertising campaign of a start- up project called Babysitting.today. The aim of this thesis is to describe the employed advertising means, assess the campaign result and recommend improvements for the following campaigns. The teoretici part of the thesis deals with the description of individual types of advertisements and with marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace