Případová studie tvorby reklamní kampaně – Bc. Josef Hruška
Bc. Josef Hruška
Bakalářská práce
Případová studie tvorby reklamní kampaně
Case study - Advertising campaign preparation
Anotace:
Práce se zaobírá strukturou reklamní kampaně startupového projektu Babysitting.today. Cílem práce je popsat použité reklamní kanály, zhodnotit výsledek kampaně a doporučit vylepšení pro kampaně příští. Teoretická část práce se zabývá deskripcí jednotlivých typů reklam a marketingovou komunikací obecně, praktická část již konkrétní reklamní kampaní. V závěru …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the structure of an advertising campaign of a start- up project called Babysitting.today. The aim of this thesis is to describe the employed advertising means, assess the campaign result and recommend improvements for the following campaigns. The teoretici part of the thesis deals with the description of individual types of advertisements and with marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g4e0k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
Assessing the financial performance of startup: The case study of Facebook and Twitter
Orkhan Huseynzade -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Strategie marketingové komunikace pro startup
Ivana Štouračová -
EFEKTIVNÍ VYUŽITÍ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V RÁMCI MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE PRO IT STARTUP
Patrik Valentík