Martina KAROLOVÁ

Bakalářská práce

Archetyp matky v reklamě

The Mother Archetype in Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou projevů a užití archetypu matky v reklamě. Teoretická část objasňuje pojem archetyp, archetyp matky, reklama, gender a genderová stereotypizace. Praktická část bakalářské práce předkládá analýzu současných reklam a zkoumá výskyt a využití archetypu matky v nich. Následuje dotazníkové šetření zaměřené na vnímání archetypu matky v reklamě mezi respondenty …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of expression and use of mother archetype in ad-vertising. The theoretical part explains the concept of the archetype, the archetype of mo-ther, advertising, gender and gender stereotyping. The practical part of the thesis presents an analysis of current advertising and examines the prevalence and use of the mother arche-type in them. The following survey is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAROLOVÁ, Martina. Archetyp matky v reklamě. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace