Ekologická výchova jako součást výuky základů společenských věd – Bc. Petr Musil
Bc. Petr Musil
Diplomová práce
Ekologická výchova jako součást výuky základů společenských věd
Environmental Education As A Part Of Social Studies
Anotace:
Tato práce se věnuje možnosti zapojení prvků ekologické výchovy do výuky vzdělávacího oboru Občanský a společenskovědní základ. První část práce je věnována obecné problematice vzdělávání, kdy upozorňuje na nutnou změnu směřování a obsah vzdělávání v zájmu přežití lidstva, jeho podílu na prohlubování současné globální ekologické krize a poukazuje na nedostatky, které současné školní vzdělávání a výchova …víceAbstract:
This work describes the possibility of integration of environmental studies to the educational program „Basic Principles of Civil and Social Studies“. The first part of my work deals with general problems of education focused on unevitable change of orientation and content of education putting an emphasis on human survival, human contribution to current global environmental crisis and shows the weaknesses …víceKlíčová slova
vzdělávání ekologická výchova environmentální výchova udržitelný rozvoj Střediska ekologické výchovy vzdělávací obor Občanský a společenskovědní základ.education environmental education sustainable development Centres of Environmental Education educational program Basic Principles of Civil and Social Studies
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ddlcz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Ing. Josef Šmajs, CSc.
- Oponent: PhDr. Tomáš Měšťánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Political Economy and Social Movements: Georgia and the Rose Revolution
Anna Tsenteradze -
Film a problematika občanství ve výuce Výchovy k občanství a Občanském a společenskovědním základu
Petr VALA -
Mezinárodní (ne)intervence a jejich důsledky: případové studie Sýrie a Libye
Jana Ivanová -
The Integration of Selected Thematic Areas of the Cross-Curricular Subject Environmental Education into English Language Lessons
Alexandra Müllerová -
The Importance of Empowerment for Environmental education: A Case study in Czech Free Democratic School
Róza Fadrná -
Tvorba a realizace výukového programu s problematikou reprodukčního zdraví v činnosti Střediska ekologické výchovy
Markéta Mazáková -
Postavení a fungování Naučného střediska ekologické výchovy Kladno - Čabárna, o.p.s.
Renata Petržilková -
Využití environmentálně šetrných technologií ve střediscích ekologické výchovy v rámci vzdělávacích programů
Anna Hrubá