Interační výcvik, význam a využití v praxi učitele SOU SOŠ – Mgr. Ludmila Štarmanová
Mgr. Ludmila Štarmanová
Bachelor's thesis
Interační výcvik, význam a využití v praxi učitele SOU SOŠ
Interactive training – sense and usage in profession of training college teacher and secondary school teacher
Abstract:
Tato bakalářská práce, je určená převážně pro učitelé středních škol a učilišť. Zabývá se interakčním výcvik, jako jednou z forem jejich dalšího vzdělávání. Práce se věnuje cílům interakčního výcviku a zároveň uvádí některá jeho témata. Cílem interakčního výcviku je vylepšovat a rozvíjet dovednosti jedinců: poznávat sám sebe, naučit se řešit konfliktní situace, prosazovat vlastní názor aj. Témata jsou …moreAbstract:
This bachelor thesis is intended for teachers of high schools and training schools. It deals with interactive training as one of the forms of their further training. This thesis attends to the aims of interactive training and at the same time it mentions some of its subjects. The aim of interactive training is to improve and develop some individual skills: get to know one, learn to handle a conflict …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/edzfv/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2010
- Supervisor: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.
- Reader: Mgr. Ing. Irena Ocetková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Theses on a related topic
-
Interakční styl učitelů na SOŠ
Lenka Šindlerová