Adam BEŠINA

Bachelor's thesis

Návrh pay-per-click reklamních kampaní

Proposal a pay-per-click advertising campaigns
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší problematiku tvorby reklamních kampaní typu pay-per-click. Teoretická část práce seznamuje se základními prvky a postupy tvorby pay-per-click reklamy. Praktická část práce demonstruje používání pay-per-click systémů Google AdWords a Seznam Sklik v praxi. Příklady jsou demonstrovány na dvou společnostech z rozdílných podnikatelských sektorů. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of advertising campaigns, pay-per-click. The goal of the theoritical part of this thesis is to familiarize yourself with the basic elements and procedures of creation of a pay-per-click advertising. Practical work demonstrates the use of pay-per-click systems Google AdWords and Seznam Sklik in practice. Examples are demonstrated on two companies from different …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Marek Vajgl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BEŠINA, Adam. Návrh pay-per-click reklamních kampaní. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta