Adam BEŠINA
Bachelor's thesis
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Proposal a pay-per-click advertising campaigns
Abstract:
Tato bakalářská práce řeší problematiku tvorby reklamních kampaní typu pay-per-click. Teoretická část práce seznamuje se základními prvky a postupy tvorby pay-per-click reklamy. Praktická část práce demonstruje používání pay-per-click systémů Google AdWords a Seznam Sklik v praxi. Příklady jsou demonstrovány na dvou společnostech z rozdílných podnikatelských sektorů. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of advertising campaigns, pay-per-click. The goal of the theoritical part of this thesis is to familiarize yourself with the basic elements and procedures of creation of a pay-per-click advertising. Practical work demonstrates the use of pay-per-click systems Google AdWords and Seznam Sklik in practice. Examples are demonstrated on two companies from different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Marek Vajgl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BEŠINA, Adam. Návrh pay-per-click reklamních kampaní. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Information Science / Information Science
Theses on a related topic
-
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková -
Porovnanie výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkom Amazone
Matej Halahija -
Pay-per-Click reklama v praxi
Michal Menšík -
Komparace reklamních systémů Sklik a Google Adwords
Tomáš Veselý -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš