Návrh pay-per-click reklamních kampaní – Adam BEŠINA
Adam BEŠINA
Bakalářská práce
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Proposal a pay-per-click advertising campaigns
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku tvorby reklamních kampaní typu pay-per-click. Teoretická část práce seznamuje se základními prvky a postupy tvorby pay-per-click reklamy. Praktická část práce demonstruje používání pay-per-click systémů Google AdWords a Seznam Sklik v praxi. Příklady jsou demonstrovány na dvou společnostech z rozdílných podnikatelských sektorů. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of advertising campaigns, pay-per-click. The goal of the theoritical part of this thesis is to familiarize yourself with the basic elements and procedures of creation of a pay-per-click advertising. Practical work demonstrates the use of pay-per-click systems Google AdWords and Seznam Sklik in practice. Examples are demonstrated on two companies from different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marek Vajgl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEŠINA, Adam. Návrh pay-per-click reklamních kampaní. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková -
Porovnanie výkonnosti PPC kampaní na Google AdWords a americkom Amazone
Matej Halahija -
Pay-per-Click reklama v praxi
Michal Menšík -
Komparace reklamních systémů Sklik a Google Adwords
Tomáš Veselý -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš