Adam BEŠINA

Bakalářská práce

Návrh pay-per-click reklamních kampaní

Proposal a pay-per-click advertising campaigns
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku tvorby reklamních kampaní typu pay-per-click. Teoretická část práce seznamuje se základními prvky a postupy tvorby pay-per-click reklamy. Praktická část práce demonstruje používání pay-per-click systémů Google AdWords a Seznam Sklik v praxi. Příklady jsou demonstrovány na dvou společnostech z rozdílných podnikatelských sektorů. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of advertising campaigns, pay-per-click. The goal of the theoritical part of this thesis is to familiarize yourself with the basic elements and procedures of creation of a pay-per-click advertising. Practical work demonstrates the use of pay-per-click systems Google AdWords and Seznam Sklik in practice. Examples are demonstrated on two companies from different …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Marek Vajgl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BEŠINA, Adam. Návrh pay-per-click reklamních kampaní. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta