Výukové metody na malotřídní škole a jejich využití v praxi – Veronika Šolínová
Veronika Šolínová
Master's thesis
Výukové metody na malotřídní škole a jejich využití v praxi
Educational methods at the school with more grades in one class and their application in practice
Anotácia:
Cílem této práce je zjistit, jaké výukové metody se skutečně využívají na málotřídních školách a proč je učitelé používají. Dalším bodem je nalézt takové metody, které povedou k rozvoji klíčových kompetencí a tím i ke splnění edukačních cílů.Výzkum byl prováděn pomocí standardizovaného evaluačního nástroje „Metody a formy výuky. Hospitační arch“ od Vojtěcha Žáka. Evaluační nástroj využívá metodu pozorování …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4570
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedúci: Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výukové metody v malotřídních školách a jejich využití v praxi
Nikola Hrdinová -
Výukové metody na malotřídní škole a jejich využití v praxi
Andrea Děkanová -
Výukové metody na malotřídní škole a jejich využití v praxi
Ivona Šubrtová -
Metody a formy výuky na málotřídní škole
Lenka Hladíková -
Aktivizující metody ve výuce prvouky na malotřídní škole
Alice PACHROVÁ -
Výukové metody učitele na malotřídních školách
Veronika CHRASTINOVÁ -
Výukové metody na malotřídní škole
Ivana Mastíková -
Výtvarné projektové metody na malotřídních základních školách
Kristýna HAMPLOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva