Gender v reklamě – analýza slevového portálu Vykupto.cz – Mgr. Pavla Lokajová
Mgr. Pavla Lokajová
Bakalářská práce
Gender v reklamě – analýza slevového portálu Vykupto.cz
Gender advertisements: Analysis of a dicount web portal Vykupto.cz
Anotace:
Práce si klade za cíl poukázat na typické vzorce ve zobrazování žen a mužů a feminit a maskulinit v reklamní nabídce portálu Vykupto.cz. Analýze budou podrobeny dva aspekty internetové reklamy, a to vizuální stránka reklamy a její jazyk. Jako klíčový koncept k zakotvení analýzy bude využit Goffmannův gender display doplněný o poznatky a teorie jiných autorů a autorek zabývajících se genderem v reklamě …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to find frameworks in presenting men and women as well as masculinities and femininities at Vykupto.cz website. There are two main aspects of the analysis of online advertising; visual and verbal dimension. The key concept here is Goffman´s gender display completed with other author´s theories. The emphasis is being put both on finding those online advertisements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mb453/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Iva Šmídová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vanda Černohorská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Genderová studia
Práce na příbuzné téma
-
Sexizmus a gender v reklame
Mária ĽUPTÁKOVÁ -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender v reklamě a proměny jeho zobrazování v lifestylových magazínech od 90.let do současnosti
Martina Dvořáčková -
Gender stereotypy v televíznej reklame
Ivana Smoleňová -
Genderové stereotypy v reklamě na Ukrajině a v Česku
Anastasiia RUBEZHYNA -
Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi
Magdalena Pecníková -
Gender v reklamních sděleních výrobců automobilů
Jana BOGDANOVÁ -
Ženy a sexismus v české reklamě
Nikola Vilímková