Michal Horák

Bachelor's thesis

Umělá inteligence v počítačových hrách

Artificial intelligence in computer games
Abstract:
Práce se zabývá popisem jednotlivých metod umělé inteligence v kontextu počítačových her. Demonstruje získané poznatky o umělé inteligenci pomocí pluginu do hry Minecraft. Popisuje implementaci a požadavky tvorby pluginu. Hodnotí způsob demonstrace konceptů s využitím počítačových her.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2023
  • Supervisor: Ing. Jakub Beneš
  • Reader: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové

University of Hradec Králové

Faculty of Informatics and Management

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Theses on a related topic

  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.