Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest – Bc. Anastasiya Krasovskaya
Bc. Anastasiya Krasovskaya
Bakalářská práce
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Abstract:
This thesis is dedicated to the issue sales promotion methods and techniques. The author investigates the key theoretical aspects related to sales promotion activities, their business importance, and particular tools used for implementing them. Based on the findings of the theoretical research, the author investigates in detail the sales promotion activities run by Kitchen Center, and online shop of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/huv9u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Hamza Abaci -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Michal Hlubuček -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Hamza Abaci -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Michal Hlubuček -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann